blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Frisören

Publicerad 2013-08-05 10:42:05 i Allmänt,

Vaknade inte förrän halv 10 idag. Så skönt, efter två nätter med mindre sömn! Lillan har vaknat typ med 1,5h mellanrum. När hon väl ska sova bara bufflar hon runt, pigg som aldrig förr;) I natt fick man i alla fall sova 2h i stöten..

Nu ska vi upp och fixa frukost! Sen ska jag till frisören..

https://cdn3.cdnme.se/4196291/7-3/pic_51ff622cddf2b30e46f557e6.jpg" class="image">

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-08-05 15:57:49

Det blir bättre (det har du säkert fått höra en sisådär 100 ggr redan :-) De första veckorna hemma med August vaknade han varannan timme hela natten lång för att ammas, sen helt plötsligt en natt sov han över den ena timmen och började vakna två gånger på natten istället. Som sagt, det blir bara bättre och bättre:-) och ibland blir man förvånad att man anpassar sig väldigt fort! Ha en underbar Måndag! Kramar till er

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-05 18:18:26

Till Angelica:
Haha tack för den positiva utvecklingsfeedbacken;-) Kan ju hoppas du har rätt.. För här började det så himla bra, hon vaknade ev till två gånger per natt, men har gått till tre gånger nu.. Men vi lever och är faktiskt inte så trött som jag trodde jag skulle bli.... Så det är positivt! :) Allt bra med er? Hur länge är du mammaledig?

Postat av: Angelica

Publicerad 2013-08-05 21:18:19

Jag trodde också man skulle vara mer trött än vad man är, som sagt man anpassar sig väldigt fort:-) Ja, det är väldigt bra med oss, njuter av ledigheten och Måns har semester så det är toppen:-) Har tänkt vara hemma ett år till, så börjar jobba HT 2014. Hur länge stannar du hemma? Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela