blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Måndagsmys

Publicerad 2013-08-05 18:13:01 i Allmänt,

Hemma från frisören för några timmar sedan.. Det nog tid, var borta 4 timmar! Lillsnuttan fick flaskan (hade pumpat) och det hade gått bra.. Hon är lite orolig när jag inte är hemma.
Jag var hos Tjogges frisör denna gången. Hon hade fixat 40% rabatt, så för en mammaledig fröken va det ingen tvekan om att slå till;-) blev super nöjd! Blev lite mörkare än jag haft nu de sista åren.. Men tror nog jag ska trivas i detta:)!

Isabella har inte varit ute idag, så blir nog en liten runda nu.. Inom affären och handla lite fika till imorgon. Då kommer Cia på besök!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-08-05 22:25:37

Allt klär en skönhet bästa du <3

Postat av: emmad

Publicerad 2013-08-05 23:02:16

Jävlar vilka meloner du fått ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela