blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Säkerhet

Publicerad 2013-08-15 12:10:29 i Allmänt,

Torsdag .. Det har blivit lite som vår familjedag! Markus brukar ta ledigt på torsdagar nu mera. Vi har slappat hela förmiddagen och ska äta lunch om nån timme. Sen ska vi iväg och få lite kläder till sessan av Martin och Ida:) Så snällt.. Deras töser är 1 och 3 år nu. Perfekt timing för att ärva:) Sen ska vi på fika hos Emma och Martin .. Får även låna deras babygym och babysitter! Tack:)! 💋

Markus är lite överbeskyddande;) Han bygger upp med massor av kuddar när Isabella vilar i soffan.. Så hon inte ska trilla :) jag tyckte jag gjort en borg runt, men han la till alla kuddar i huset;-D

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2013-08-16 23:04:05

Woow nu kanske jag kan kommentera frab min mob!!!! Bara kom upp????

Markus ar sa jakla sooot med kuddarna du och isabella ja ni ar mina gullungar!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela