blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

18/7 Isabella

Publicerad 2013-07-22 22:35:04 i Allmänt,

Vår älskade prinsessa kom till världen den 18 juli, en vecka tidigare än beräknat! Och vi är världens lyckligaste..
Som ni förstår har jag inte kunnat uppdatera, fullt upp här..

Sammanfattningsvis fick allt jätte bra! Skriver en annan dag om hela förloppet;-)
Kom hem från BB i söndags (igår) och allt känns bara så bra!
Just nu sover och äter hon mest..
Har haft besök hör hela dagen lång av Sarah, Sara, Henke, Jonna, Seth, min syster och Henrik.
Och igår av Tjogge och hennes familj. Emma och hennes familj (utom underbaringen Chloe) samt Tjogge och hennes var och hälsade på på BB. Såklart var pappa, hans fru och mina syskon och mamma & Heppen också på BB och hälsade på :)

Här kommer några bilder.. Återkommer som sagt med en bunte senare;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela