blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Komma igång...

Publicerad 2013-07-06 09:32:00 i Allmänt,

 
Nu ska jag försöka komma igång och blogga igen.. 
Meningen med bloggen är att skriva om mitt liv som mamma - som ett minne att gå tillbaka till. Att för er få följa vår lilla prinsessa i sin utveckling:) 25 juli är det bf. Spännande! Och vi längtar så mycket. 
 
Ni kommer också få följa vår planering inför vårt bröllop nästa sommar.. 
 
Ser fram emot första "lediga" sommarn på 12 år.. Ett ledigt år.. Känns skumt.. Men underbart!
 
Och hörre ni - hjärtligt välkomna :)
 
Puss och kram
 

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-07-06 09:56:18

Jag vet att jag är kass på att uppdatera. Ska försöka bättra mig :))

Kul att du har kommit in i blogg träsket, ca 20 dagar kvar till bf. Spännande :))

Postat av: Linda

Publicerad 2013-07-07 14:07:31

Åh spännande de ska bli att följa er resa som föräldrar =)

Postat av: Karin

Publicerad 2013-07-07 19:26:29

Jaaaaa antligen!!!!!!

Aaahe saknat dig!!! Update nuuuu

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela