blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Morgon-pw

Publicerad 2013-07-29 15:42:48 i Allmänt,

Va ute på en morgon-pw med Tjogge och Noel:) jisses vad varmt det var.. Och törstig blev man! Men tror det är speciellt nu när man ammar.. Svettas som bara den och är törstig som en helt häst!!!

Sen kom mormor och morfar Micke på frukost/fika.

Nu ska vi vila lite här hemma. Känner mig trött idag faktiskt, trots en bra natt (hon har bara vaknat två gånger de senaste 3 nätterna)..

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-07-31 09:17:19

Vad duktiga ni är som PWar!! :))
Jag blev också super törstig när jag ammade! Ibland var det som om all vätska i hela kroppen bara försvann och jag var tvungen att dricka för att överleva :) haha nääää men nästan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela