blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Emmas dag

Publicerad 2013-11-02 15:17:03 i Allmänt,

Idag är det ingen vanlig dag, nä för det är Emmas födelsedag HURRA HURRA HURRA 😮🎉😲🎶🎈🎁
Stort grattis älskade vän ❤ One in a million ❤

Igår firade vi henne här hemma. Jag hade lagat en god middag och Tjogge stod för desserten! Blev kanon.. Så himla trevligt.. Några glas rött till det och sen gick flabbarna i ett 😱😂👍😊 Mina tärnklänningar och bröllops klönningar har kommit också. så vi provade och gick lite haha.. Kom fram till att det behövs en hel del träning för att inte trampa ner mitt släp ;) Saknade bara Karin som är min 3e tärna! 
Dessa tre underbaringar kommer även bli faddrar till Isabella ❤

Bellis och Markus va över hos Tjogge, med Mathias och Noel:) 
Men iaf kvällen va lyckad och helt underbart sällskap. blir träff snart igen..
 





Kommentarer

Postat av: Tjoggi

Publicerad 2013-11-02 17:31:02

Naw titta på dom små korvarna! Bella ligger och kikar på Noel hihi :) sötisar! Och tack för en trevlig kväll :)

Postat av: emmad

Publicerad 2013-11-02 19:04:55

♥♥DET var usökt på alla vis;)

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-11-03 04:39:03

Supermysigt!
❤️ fin vänskap ska man alltid vårda :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela