blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

BVC

Publicerad 2013-09-09 16:22:12 i Allmänt,

Puh är fortfarande trött.. Har inte återhämtat mig än!
Men gick upp vid 8 ändå så jag och Tjogge kunde gå vår vanliga promenad:) Vi va så sugna på kaffe därefter, så jag och Isabella följde med upp till dom. Blev goe frukost och mys!

Sen va det snabba ryck hem för att göra ve mig .. Skulle till BVC och ha mammasamtal. Det gick fint och lillan har gått upp som bara den. Numera väger hon nästan 6kg:) dax att börja med blöja nr 3 ... Haha så sjukt! Går undan. Hon har växt ur sitt först plagg. Kan tiden bara stanna för en stund.. Så man hinner njuta till max;)
Sen hämtade jag Klara och Viktor på skolan och nu sitter vi hos morfar och fikar.

Ska träffa mormor sen:)))

<3

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2013-09-10 11:55:40

Nu kan jag kommentera har ifran!!! :) :)

Ni ar bast!! Sa sota <3

Postat av: emmad

Publicerad 2013-09-10 12:26:38

Paret i framtiden?;)vem vet ;) ojj haha willian vägde 6kilo när han var 3månader ;) du har nog grädde i dina tuttar ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela