blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Förvirrad

Publicerad 2013-09-19 08:49:36 i Allmänt,

Tänk att jag är mer förvirrad nu när jag ammar än annars. Går det liksom?
Hade det mys hos Emma igår .. Promenerade en runda, hämtade Chloe på förskolan och åt en polsk soppa:) Mums, den var god ;)
Innan vi körde hem tog jag mobilen från min laddare som jag hade med. Väl hemma, efter mobilen varnat för lite batteri, har jag fan i mig glömt laddaren. Hur kan man ta mobilen som laddas och glömma laddaren? Så det var bara att köra hem där igen !

Nu ligger vi och myser i sängen.. Ska väl hoppas in i duschen. Får passa på när hon sover :)

Blir en promenad med Caroline och lilla Ellie nu på förmiddagen.. Sen får vi se vad som händer !

Kommentarer

Postat av: karin

Publicerad 2013-09-19 08:58:22

Det ar min virre panna!! Lika forvirrad som mig haha ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela