blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Torsdag

Publicerad 2013-09-20 12:21:20 i Allmänt,

Hade en heldag med Sara :)) Trodde jag typ var frisk, men när jag kom hem smögs sig värsta huvudvärken på.. Och nu har Isabella blivit värsta förkyld! Måste köpa en BRA snorutsug.. Köpte vår på Ullared och den funkar ju inte alls:/

Nu är det fredag och vi är på väg för att träffa. Statoilgänget (mitt gamla jobb).. Ska bli mys!!!

Skulle egentligen träffa upp klassen (som jag var klasslärare i) i em.. De ska ha en weekend i Marias sommarstuga !! Men fan, så har Isabella blivit sjuk och inte bra för henne att träffa så mkt folk.. Det får ju förkylningar höger till vänster:( så tråkigt för hade verkligen sätt fram emot det. Min älskade klass och mina älskade elever<3

Nä nu ska vi strax hoppa av bussen. Ja, ni läste rätt..! Haha bussen.. Premiär åker med Isabella;) Och det går toppen! Hon älskar gunget!!

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-09-27 17:55:33

Tack för sist. Hon gör mig glad, lilla Isabella <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela