blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Hej svek

Publicerad 2014-02-09 09:35:42 i Allmänt,

Blir inte så ofta jag skriver längre.. Veckorna flyter på och fylls av massa mys med andra mammor, lite babysim, lite egen träning, goda middagar mm mm.. Isabella växer så det knakar;) Och utvecklas i mega fart.... Nu mera pussas hon medvetet, pratar för fullans sky, sätter sig i krypställning men vet inte hur hon ska krypa framåt. Hon liksom försöker hoppa framåt:) Babysimmet uppskattas mer och mer.. Hon står upp vid bord.... Superstarka ben💪 En första skymt av en blivande tand börjar synas i tandköttet.. Så den kommer nog snart!
Och hon äter ett mål mitt på dagen och gröt på kvällen. Hon har då slutat äta på natten och sover igenom den, sååå skönt:))) 












Kommentarer

Postat av: Annika M Sriwanna

Publicerad 2014-02-11 13:55:26

Snart är jag också mammaledig Fisa! :D tjoho!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela