blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Bröllop och bröllopsresa

Publicerad 2014-06-29 09:14:02 i Allmänt,

Tiden springer förbi.. Just mu befinner vi oss på Sicilien på vår honeymoon❤️ Har det underbart och njuter för fullo! Som ni förstår har jag inte riktigt tid att berätta om bröllopet och resan nu (pooldax). Men lovar att jag återkommer med det! 
Nu är man iaf en gift kvinna. Dagen, vigseln och festen blev mer än lyckad:) Är så nöjd och känner fjärilar i magen varje gång jag tänker tillbaka på vår dag!


Kärlek till er! Ses snart igen😘

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2014-06-30 16:22:45

Så fina ni är. Love you ❤️

Postat av: Daniela

Publicerad 2014-07-07 04:54:02

Så fina ❤️
Grattis igen :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela