blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Helg igen

Publicerad 2014-03-22 09:03:08 i Allmänt,

Hej alla!
Gud, nu är det helg igen.. Nu börjar det gå lite lite för snabbt för även mig. 
Men vi njuter av varje dag tillsammans. 

Lite bilder från vecka...
Va och mös hos Petra och lilla Signe. Bompi kom även med sina två små guldklimpar:) Äntligen fick jag träffa hennes nytillskott! Dör sötdöden lite!!



Dagen efter va Sara och Annika här på brunch. Brunch är typ det bästa jag vet!!! Om ni nu inte förstått det tidigare;)



Lillove får Bellis äran att träffa typ varje dag❤

Igår va jag och Bellis och träffade Mayssam och Zakarya :) 



Sen har vi varit på tre visningar i veckan.. Den sista blev vi sugna på. Bara på dessa 6 (totalt) vi varit på har vi ringat in lite lite mer vad vi är ute efter. 
Imorgon ska vi på två till:) 
Men först ska vi fira min pappas fru, 40 år!!! Blir, gissa vad?, brunch där hemma:) 

Nu ska jag mysa lite med donnan i huset, innan hon ska vila.. Sen blir det träning och jobb! 

Trevlig helg på er!
😘😘😘

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2014-03-26 16:46:14

Hej!
Kanonfin blogg!
Jag undrar om du har något jobb? Isåfall vart jobbar du? Hur trivs du?
Kram på dig.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela