blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Massage, Brunch och visning

Publicerad 2014-03-16 08:51:43 i Allmänt,

Hej hopp! Allt väl? Här är det bara bra. Dagarna bara flyger förbi. Men vi försöker njuta av varje stund! 
Snart tillbaka till jobb. Drömmer om det lite då och då. Undra hur livet kommer bli?! Kommer allt fungera med barn och jobb, träning och kompisar? 
Vi får la se.. :) 

Idag blir det Brunch med Tjogge och Ove. Länge sen nu.. Och s ni vet så ÄLSKAR jag brunch:) Innan brunchen ska jag och Markus njuta på njuta❤ En välbehövlig 50 min massage!!!! Man måste ta hand om sig och ha lite vardagslyx. 
Allt detta - barnfria:) Mormor och Micke passar Bellis!
Vi ska även klämma in en husvisning innan vi får mys med Isabella igen:) Ska bli kul.. Nu blir det typ varje helg vi är på visningar:) 

Ha en fin söndag!!!!!

Lite bilder från dagarna.. 



Mys med Emma och William❤❤❤


Fika hos Viktoria och Mathias igår:)



Kvällslek med nya leklaborinten


Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2014-03-18 23:14:02

Hihi hoppas det är husvisningar på g-Lund :)))))
Vi ska åka den 23:e aug :) fatta som jag längtar! Visst.. Har ju varit med Olli nere i juggan 2 ggr.. Men det är inte semester semester när man måste åka och träffa alla släktingar varje dag osv. Så nu längtar vi :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela