blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Visningar

Publicerad 2014-03-30 22:48:59 i Allmänt,

Hej på er!
I veckan har vi varit på massa visningar. Just nu mest för att känna in olika områden. Men även hustyp. Det är så spännande :) Blir nån visning i veckan som kommer också. 
Våren har kommit. Hoppas för att stanna<3

Vad har hänt annars då? Jo jag har varit sjuk i veckan:( Pi! Har varken blivit träning eller promenader eller fikor.. Jo i fredags.. Då träffades mamma-gruppen! 
I lördags va vi på 1 års kalas. Fina Signe blev 1 år. Tiden bara rusar iväg. 




Idag va vi hemma hos Micke.. Skulle se HIF. Men efter 42 min stoppade matchen. Det var visst en dif-supporter som mist sitt liv till följd av bråk! Helt jävla sjukt detta! Ofattbart! Blir så ledsen.. Var är världen påväg :( 
Förutom det hade vi en mysig stund. 



Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2014-04-02 21:06:45

Finaste Bella! Sån gladfis hon är! :)

Höhö hoppas ni siktar in er på G-Lund! Haha jag kommer tjata tills vi alla bor på samma område! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela