blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Husägare

Publicerad 2014-05-16 22:20:49 i Allmänt,

Hej på er! En månad har gått swich förbi. Alltså sedan sista jag skrev. 
Det har hänt mkt. Ja på den lilla tiden! Vi har banne mig slått till. Vi har blivit med hus. Radhus:) Det kändes bara så rätt! 
Gustavslund ör det nya vettni;)


Har även hunnit fylla år :) Skrev kontraktet på min dag. Vilken present❤️
Jobbar klar för denna terminen har jag också. Och det viktigaste utav allt, min bästa vän har gift sig!!! Det var så underbart fint och jag grät igenom hela........ ❤️❤️❤️

Är så tacksam för allt jag har i livet och alla underbara människor omkring mig🙏 Vad hade jag varit utan er!?! 

Lite blandat... 















All kärlek 😘

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2014-05-18 11:34:16

Ooooo granne ❤️❤️❤️❤️

Postat av: Karin

Publicerad 2014-05-19 08:58:53

Underbart verkligen! Jag ar sa glad for din/eran skull, verkligen. Kan kanna genom datan hur lycklig du ar och det gor mig valdig glad ska du veta!! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela