blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

1 år som förlovade

Publicerad 2013-12-01 20:51:12 i Allmänt,

Idag för exakt 1 år sedan överraskande Markus mig med att gå ner på knä och fria! Vilken lycka, mitt i Hamburg på vår lilla semester. Mitt i min trötthet. Ja, jag var gravid i vecka 8. Gud... Orkade knappt sitta uppe till 8.. Höll på att somna när vi va ute och åt. Haha! Trots denna ständiga trötthet dessa veckor fick jag energi, från någonstans. Som jag njöt, där vi strosade runt på julmarknaden ❤❤❤ 
Om 6,5 månad gifter vi oss! 
Jag längtar....... 


Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-12-02 23:00:07

❤️

Postat av: Sara

Publicerad 2013-12-03 13:41:58

Underbart ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela