blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Onsdag och stan

Publicerad 2013-12-05 14:44:06 i Allmänt,

Igår va det onsdag ja.. Men hann inte skriva. Va och fikade med Sara, Tjogge och Loella. Sen handlade jag allt till vår gran som vi ska köpa i dagarna.. 






Idag kommer det storma, ja enligt meteorologerna. Ligger här hemma o soffan och tittar ut. Grenarna på träden rör sig... Ja det blåser nog redan rätt mkt. 
Bellis är lite förkyld så vi stannade hemma idag.. Skulle egentligen på öppna förskolan med Loella&SaraL men vi fick hoppa. Va nån julshow så hade varit kul där;)
Idag fixar jag bara inför bröllopet. Har bestämt mig för skor nu. Och kollar lite bröllopsresor och cateringfirmor:) 

Lillan har även stått upp idag... Och tränat på att sitta;) 




Puss på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela