blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Dop 131116

Publicerad 2013-11-19 17:21:09 i Allmänt,

Dopet i lördags blev så lyckat. Vi är så stolta över vår lilla prinsessa som söte sig exemplariskt:) Dopet var fint.. Pappa och hans tjej sjöng och spelade gitarr .. Blev helt rörd! Vackert och känslosamt<3 Och för att maxa det hela hade Isabellas faddrar skrivit en dikt som de läste upp! 
Fina presenter fick hon också av alla gästerna.! 
En utav presenterna var att Annika skulle fota dopet (hon är grym på att fota)! Är verkligen riktigt nöjd med resultatet:) Så tak ännu en gång gumman.

Här kommer lite bilder...

Familjen


Vi, faddrarna (saknas gör Karin) och prästen



Faddrarna läser dikten <3


Barnen hjälpte till att hälla upp dopvatten


Jag, Bellis och prästen

Här visas Isabella upp, ny döpt ;)

Isabella Li Blomqvist

Paps och Kattis - utan dina andetag 



Familjen Blomqvist

Tjogge, jag med Isabella och Emma


Doptårtan (tror det är den godaste tårtan jag någonsin har ätit)


Smörgåstårtan (också svingod)


Morfar, mamma (jag) och mormor med Isabella 


Har några bilder från vår kamera också.. Men det tar vi nästa gång ;) 

Kommentarer

Postat av: emmad

Publicerad 2013-11-19 17:43:13

Har jag drömt om min träningvärk??? Halå inte 1 enda foto när jag höll

Postat av: Anonym

Publicerad 2013-11-20 11:39:37

Saaa fina bilder, onskar mer an nagot att jag kunde vara dar. Tankte pa er saaa..... Ni ar sa fina....... love!!

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-11-23 05:01:47

Man ser på bilderna att ni hade en underbar dag ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela