blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Höst=sjukdom

Publicerad 2013-10-21 17:20:10 i Allmänt,

Helvete.. Är sjuk IGEN! Känner mig kass idag! Va på baby café innan med Carro & Elly ändå. 




Trodde jag kände mig bättre men va helt varm och off där. Och nu jag vi kom hem känner jag mig lite febrig. Dessa hösttider alltså:( 
Men tycker trots det att hösten är mysig. Kunde varit utan regnet! 

Ska försöka vila lite nu. Markus är hemma nu också så det är mys. 

Kommentarer

Postat av: Annika M Sriwanna

Publicerad 2013-10-22 11:27:08

Skönt att du har Markus där som kan pyssla om dig Fisa! :) Krya på dig! KRAM

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-10-22 21:23:04

Krya på dig! ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela