blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Slut på vår gemensamma ledighet

Publicerad 2014-01-07 21:18:55 i Allmänt,

Hej på er :) Hoppas allt är väl?! 
Nu har vår 2 veckors mystid tagit slut. Markus har börjat jobba igen och babysimmet har dragit igång idag. 

Annars är allt ta med oss.. Tror dock Isabella börjar få tänder??! Vaknar mer på natten,  drägglar (har hon dock gjort länge), vill inte äta så mkt som hon gjort innan och lite smågnällig.. Vi får väl se.. Känner inget än iaf!!!

Jag har börjat träna igen.. Höll upp i 1 månad och 1 vecka. Har nämligen känner mig småsjuk till och från! Men nu är jag (förhoppningsvis) på G igen. Men fii för tusan, träningsvärk från helvetet! Har ALDRIG haft sån här träningsvärk innan.. Kanske beror på att jag startade med ett tabatapass! 

Vi mjukstartar veckan med massa hemma mys. 😊 På torsdag ska vi dock på babyträff hos Emma💕 Ska bli härligt! 

Nu ska jag fixa lite punkter till bröllopet.. 

Lite bilder från helgen
Äter upp kusinens tröja ;)



Med Noel💕

Bus och fika med Sara&Henrik :)




Ha en fin vecka! Kramar 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-08 18:15:36

Oooo jag vill också börja träna! Hoppas ni hade en mysig ledighet tillsammans

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-01-08 18:15:51

Daniela som skrev det

Postat av: emmad

Publicerad 2014-01-09 01:19:04

😍😍😍😍

Postat av: sara

Publicerad 2014-01-17 16:38:28

Haha, man ser ju att jag är glad i mitt sällskap :) Sötnosen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela