blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Onsdag

Publicerad 2013-08-21 21:19:58 i Allmänt,

Haft en bra dag idag.. Älskar detta med att vara ledig ;) Är inte så långtråkigt trots allt..

Amira och hennes Nina och Elias kom hit på lite fika och för att träffa Isabella. Super fina saker verkligen! Så himla gulligt:) Vi gick till lekplatsen här borta.. Sen gick jag vidare till stan för att luncha med Emelie:)

Nu i kväll blev det lite netflix..! Vilken bra uppfinning alltså ;-)

Kommentarer

Postat av: emmad

Publicerad 2013-08-21 21:42:35

Vem har sagt det är långtråkigt att vara mammaledig?!finns alltid massa att göra med barn!

Postat av: Lisa

Publicerad 2013-08-22 09:04:24

Svar till Emma D: jag har ju tyckt det i början;) därför jag planerat in 100 saker varje dag! Haha.. Nu börjar jag hitta lugnet och charmen i det...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela