blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Julbaket 2013

Publicerad 2013-12-16 22:41:40 i Allmänt,

Hej på er! En vecka kvar tills julafton.. Fatta EN vecka.. Denna hösten har dragit förbi i rekordfart! 

Idag har vi har det årliga julbaket hos mig:) Så mysigt och härligt med mina vänner. Blev en hel del. Pepparkakor, pepparkakstryfflat, papparkakschokladbollar, wienernogat och saffransmuffins.! 














Nu ska vi Nanna.. Imorgon ska jag fixa en julklapp till (absolut sista). Blir en lugn dag. På onsdag blir Bellis 5 månader. Jisses vad tiden gått fort! Och då ska hon få sitt andra vaccin! Hoppas att hon sover gått på det.. För jag ska på julbord med jobbet! Ska bli trevligt. 

Sov gott! Puss o kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela