blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Tjejkväll

Publicerad 2013-12-08 18:37:22 i Allmänt,

Godagens:) Allt väl? Hoppas ni haft en bra helg.. 
Igår hade jag lite middagsbjudning här hemma. Några tjejer kom över på plockemat och massa goda drinkar. Barnfritt, skvaller och musik ! Väldens trevligt:) Vi tog en liten barrunda i stan också. Trappen, utposten och Helsing. Jag va hemma vid halv 3.. Och idag har jag mått som jag förtjänat. Trött, huvudverk och illamående. Men det är inte så ofta, så det får man ta;)




Tack tjejer för en trevlig kväll! 💕

Nu blir det mys här hemma! Myssöndag..

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-12-09 17:21:10

Tänkte börja träna och fick för mig att du tränar på aktriverum?? Trivs du där och finns det barnpassning??

Kram

Svar: Jepps det gör jag :)! Trivs riktigt bra.. De har barnpassning vissa tider (för det mesta då de har öppet). Jag har dock inte vågat lämna Bellis där än.. Hehe men snart så.. Tycker bara det är synd att city stängdes:(
blomkvist.blogg.se

Postat av: emmad

Publicerad 2013-12-09 19:29:23

Tack själv! Snygg bild där hahahah

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-12-10 21:21:49

Hihi jag vill också börja träna!! :))) nästa gång ni tjejer träffas följer jag gärna med! ❤️😁

Svar: Självklart :) Skoj.. Vi ska ha julbak på måndag vid 11!!! Vill du komma då också;)? Hos mig här på tågaborg
blomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela