blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Fika, dagens lunch och doldis

Publicerad 2013-11-15 20:33:23 i Allmänt,

Idag har jag hunnit med mkt.. Men har verkligen stressat runt! :( 
Först fika med Carro och Elly! Efter förskolebesök.. 




Sen mötte jag mamma så luncha vi på stan och fixade det sista inför dopet imorgon.. Sen väl hemma så fixade vi med dukningen och så.. 
Nu sitter jag i soffan, precis käkat och kollar idol. Ont i huvudet! Måste sova nu snart känner jag om jag ska va pigg imorgon :)) dopdagen! Ska blir mysigt.. Blir väldigt litet.. Har jag nog redan skrivit nån gång? 
Blev dock lite tråkiga nyheter imorse..! Karin som skulle vara en utav Isabellas tre faddrar fastnade på motorvägen mitt i London..... vilket gjorde att hon missade sitt flyg! Vi är så ledsna att du inte kan närvara gumman:(( ❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela