blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Linnea trädgården

Publicerad 2013-11-24 17:59:39 i Allmänt,

Hej på er:)!

Sedan Bellis kom, ja i 4 månader, har vi varit uppbokade varje helg. Så denna helgen har vi tillbringat tillsammans. Har verkligen varit fint väder med blå himmel, men kallt! Jisses vad det slagit till! Blev god mat och lite vin igår:) Så trevligt så. Idag åkte vi ut till Linnea trädgården och fikade med familjen Dagerstand.. Var jätte länge sen jag var där. Men vilket mysigt ställe. Och varje gång och jag menar verkligen varje gång jag sätter min fot på Maria park, känns det bara så rätt! Älskar det stället.. Vi letar ju hus/radhus nu. Och det i norra Helsingborg. Vi kan dock tänka oss Raus södra också. Kanske ?! Hm svårt det. Man ska liksom bo där resten utav livet (typ).. Så viktigt attan väljer rätt känner vi! 
Men vi har ingen brådska. Vi vill flytta om ca ett år. Så vi ska gå runt på visningar nu! :) Är spännande och kul! 




När vi kom hem fixade jag upp vår lampa, som har fått flytta runt i lägenheten ett par vändor.. :) men nu så.. :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela