blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Sjukilisjuk

Publicerad 2013-10-22 21:33:08 i Allmänt,

Jag är fortfarande sjuk.. Kände mig bättre innan idag men framåt eftermiddagen blev jag sämre ... :(

Varit på babysim. Badade ej eftersom jag är lite sjuk. Agerade fotograf istället ;)



Familjen Andersson
Söta Elly med mamma Carro


Cia va här efter badet. Vi åt och pratade en massa. Träffas inte så ofta eftersom hon inte bor i hbg länge, så måste uppdatera varandra om allt ;) 


Mamma/mormor kom en runda ikväll med och mös med Bellis!


Kommentarer

Postat av: Dani

Publicerad 2013-10-25 23:49:42

23 åring heter sanel (muslim från forna jugo) och en 26 åring Andreas löfquist från Påarp.

Vill man få reda på saker då är flashback rätt plats!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela