blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Nyårsafton

Publicerad 2014-01-01 22:41:37 i Allmänt,

Hej kära ni!
Hur mås det såhär dagen efter? Redan 1 januari.. Helt ofattbart. Vårt nyårsfirande blev så lyckat. Verkligen det bästa någonsin, helt i min smak. 
Vi va hemma hos Carro&Jesper. 
Blev 3rätters - smörstektbröd med rom, creme fraiche och rödlök
- oxfilé med potatisgratäng och två super god såser samt en god sallad till
- vaniljepannakotta med passionsfrukt 
Sen blev det lite fördrinkar, vin och vid 12 champagne :)

Båda tjejerna stötte sig exemplariskt.! De somnade nog vid halv 8 och vaknade inte förrän halv 2... Efter massa spelande och en stor vinst för oss tjejer, avrundande vi och gick hemåt vid 2. Gick inte och la mig förrän 3. Och det kan jag säga er va längre längre sen jag gjorde .. Så idag har vi BARA slappat framför tvn med vars en pizza och massa godis;)





Mer bilder kommer från vår kamera... 

Hoppas ni alla fått en fin start på 2014. Vi ser förväntansfullt fram emot vad detta år har att erbjuda (förutom masa bröllop).. 

Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2014-01-02 07:09:20

Så fina ni är! God fortsättning! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela