blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Hälsat på jobb

Publicerad 2013-08-16 19:57:37 i Allmänt,

Fredag:)!
Nu går dagarna ihop och helger blir inte lika viktiga.. Men jag ska försöka mysa till det lite extra på helgen och dessutom är Markus ledig ;-)

Haft Bompi (Annika) på besök här.. Vi åt och snacka en massa! Åh haha jag är så glad för din skull gumman.. En till liten lekkamrat till Oss <3

Sen åkte jag och Isabella till mitt jobb och hälsade på alla mina kollegor:) Dom va lite stressade, så det kändes trots allt skönt att vara mammaledig! ;-)

Kommentarer

Postat av: Emma

Publicerad 2013-08-18 14:58:00

Ska Annika ha barn??

Postat av: Annika M Sriwanna

Publicerad 2013-08-19 11:48:08

hihi aaaw ja :) lekkamrater får dom bli minsann!! Puss gumman

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela