blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Lördag

Publicerad 2013-12-28 17:48:18 i Allmänt,

Så nu har Cia lämnat oss för denna gången.. Det var mys som vanligt. Men doc en hel del gnäll på lillfian! Har nog varit mkt för henne med julstök och en massa nya möten.. Och dessutom är hon nog i ett litet utvecklingssprång. Kanske tänder på G? Ja vem vet.. Kan spekulera i mycket! 

För övrigt känner jag mig inte het 100.. La mig för att vila... Känner mig tung i huvudet och lite småont i halsen:( har varit såhär i tre veckor nu. Måste gå över snart!!! 








Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-12-28 19:08:43

Hoppas du blir bra snart! Och lilla Bella!! ❤️Sötnos! Ska bli kul att träffas den 9:e:)

Svar: Jepps vi ses den 9e 👍☺ Mys💕
blomkvist.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela