blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Barnmorskan och knorre-mys

Publicerad 2013-07-17 15:55:32 i Allmänt,

Godagens i sommarvärmen:)!

Började dagen hos barnmorskan.. Pu vad trött jag var! Sov så himla dåligt inatt. Anledningen är visst lilla frökens rumpa! Ja den trycker upp mot mitt revben så jag inte kan ligga. Känns som knivhugg rakt in. Men iaf, allt var bra med lilltjejen! Fick till och med se henne;)
Cyklade inom Apoteket och hämtade ut en gratisbox för nyblivna mammor.. Alltid bra med gratis saker;)

Nu ligger jag hemma hos Tjogge och knorris.. Har precis käkat!

Fotboll ikväll:))) Helt inne i det!

Kommentarer

Postat av: Therese

Publicerad 2013-07-18 22:06:30

Heeej! Inget inlägg idag.. Är det på G kanske? Hihi ❤ jag håller iallafall koll på webbisar och om det är på G så kämpa kämpa kämpa!! Du kommer fixa detta fint!! Iiiihhh vad roligt! Haha här ligger jag hemma i soffan och blir helt uppspelt fast jag inte vet om det är så ;)) kramar

Postat av: Tess

Publicerad 2013-07-19 11:31:28

Hej ! Visste inte ens att du bloggade ! Vad skoj !
Såg att ni fått Er lilla prinsessa nu,
Stort grattis !!! :-) hoppas att allt gick bra, njut och vila.

Många kramar

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-07-21 10:49:57

:)) Jo det är bättre med Wille, han har inte kräkts sen i onsdags *peppar peppar, han får en lösning morgon och kväll nu mot sura uppstötningar så det verkar hjälpa :))

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela