blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Mamma-ledig

Publicerad 2013-07-26 09:30:20 i Allmänt,

Första BVC besöket. Hembesök var det. Barbro, barnmorskan, verkade jätte bra. Lilla Bellis hade gått upp 200g.

På kvällen var jag mamma-ledigt för 2 timmar ;-) Emma hade sommarfest, så jag smet dit.. Var super mys! Markus va hemma med Isabella.. Hade gått bra till en början, lite kruxigt när han skulle mata (Jag hade pumpat) för det var första gången hon fick flaska. Men det gick ner fort som satans när hon väl hittat tekniken.. Men därefter fick hon mamma-längtan. Så jag var mer än välkommen hem när jag kom😉

Nu ska vi ut på promenad med mormor! Sen kommer Johanna hit på frukost! 👏😊

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela