blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Slutet av vecka 39

Publicerad 2013-07-16 22:27:08 i Allmänt,

Jahapp .. Slutet av vecka 39 nu. Undra när hon vill titta ut?! På fredag går jag in i sista (!) veckan gaaaaahh.. Men sen kan man ju också gå även tre veckor 😳

Haft en mysdag med familjen idag.. Först frukost hos mamma, där jag även blev klippt. Sen vidare till min syster där det blev fika med pappa och Kattis. Så roligt att vi ska ha barn samtidigt👏 Hon är beräknad 5 dagar efter mig!!! Sjukt.. Och självklart så välplanerat 😉

Ojoj vad det trycker på nu.. Men fortfarande inga förvärvar/kramper/ont. Bara tryck! Nu blir vi bara mer och mer ivriga på att få se och hålla om vårt underverk❤

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela