blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Hejdå Aktiverum city

Publicerad 2013-11-06 21:52:06 i Allmänt,

Mitt älskade gym, mitt andra hem, Åååhhhh mitt favoritgym stängs imorgon. Så ledsen! Stackars personalen, tänker på er. Kommer sakna dom alla och även de duktiga instruktörerna. Körde ett sista pass hos Emelie. Ja jädrar vilket drag.. Vilken kärlek! 

Har ensamkväll är hemma med Bellafis:) Markus är och kollar fotboll med Igor! 

Älskade Idabella.. Hon har verkligen varit en ängel idag. Mitt hjärtegryn.... ❤



Kommentarer

Postat av: emmad

Publicerad 2013-11-07 12:30:41

Fisen så söt min lilla brownie ;)

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-11-08 17:06:48

Ja.. Om inget annat oplanerat dyker upp :) typ vanja haha :) puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela