blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Onsdag

Publicerad 2013-11-13 09:57:57 i Allmänt,

Hej hopp! Hinner inte skiva varje dag.. Eller hinner och hinner. Det kanske jag hade gjort men blir ju bara samma samma! Jag vill egentligen bara lägga upp bilder.. Men har ju insta! 

Va har då hänt ... I söndags tränade jag med Emelie och Nettan.. Älskar att jag kommit igång med träningen nu . Två gånger i veckan tar jag mig tid för denna! Vill inte att det ska bli för mycket utan sådär lagom.. Ja två dagar.. :) Kanske 3 någon vecka. Detta är 3je veckan som jag är igång och det känns bra. Riktigt bra! :)
Igår tränade jag också. Emelies första pass på berga! Lovely:)

Idag kommer Sara hit.! Ska bli super mys. Måste försöka att träffas oftare helt enkelt! ❤ Blir stan för att inhandla det sista inför dopet! 

Lillan sover och jag ska lägga på lite smink så man ser levande ut ;)

Lite bilder...

I sin fina mössa från moster tini (Karin) 


Detta vinet blir det bland annat till lördag 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela