blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Träning på schemat

Publicerad 2013-11-27 22:39:01 i Allmänt,

Onsdag idag. Ja veckorna bara flyger förbi! Men det är mysigt... Nu inför jul;)

Jag har kommit igång med träningen nu. Har tränat i en månad, två gånger i veckan. Det känns super skönt! Har varit en lugn start så nu får jag börja dra på lite! ;) 

Annars idag.. Tjogge och Noel kol över på en kaffe! Sen träffade jag och Bellis upp Petra, Signe och E. Blev en runda på stan och sen fika. 

Nu ligger jag och kollar ph. Ska amma lillan en sista gång innan natten. Blir upp tidigt. Vi ska och käka frukost på Grand:) Vår fina familj❤ 


Kommentarer

Postat av: Daniela

Publicerad 2013-11-27 23:11:19

Hihi så kul! :) ❤️ hoppas ni får en underbar dag imorgon!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela