blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Babycafe

Publicerad 2013-10-01 03:00:28 i Allmänt,

Måndag idag. Vaknade av mig själv.. Och tänkte oj varför kallar inte lillan. Kollade på klockan och den var 8. Smög in i en se rum och där ligger om och skrattar och kollar på "mobilen" som hänger över henne i spjälsängen. Haha trodde jag skulle dö av gullighet;-) Mitt lilla hjärta.. Så underbart fin<3

Markus hade sovmorgon också. Så vi tog det lugnt och käkade frukost tillsammans:) Älskar sådana morgnar.

Vi gick och träffade Tjogge. Och sen vidare till min mammagrupp för att besöka s:t Annas babycafe. Älskade det! :)) Sjukt mysigt.. Så fint där är alltså! Nära och bra!

Glömde skicka inlägget innan.. Så gör det nu när jag ändå ammar!

Puss o hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela