blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Köpenhamn

Publicerad 2013-10-26 08:14:28 i Allmänt,

Förkylningen tog kol på mig.. Låg hemma hela onsdagen! Sen på torsdagen kom Tjogge och Loella förbi. Tog även en lunch i stan. Sen va jag helt slut igen. 
Igår kände jag mig bättre, gick en promenad med Carro och co, sen kom Johanna över på en brunch. Hälsade på älsklingen på jobb, och sen var jag dör död igen. Asså fan! Mös med mormor på ef. Sen blev det idol på kvällen:) men besviken på den bästa åkte ut.... 






Nu till rubriken. Vår lilla familj ska över till Köpenhamn lördag till söndag. Blir promenad på stan, sen halloween på tivolit:) Ska bli så humla mysigt. Vi drar nog vid 10 redan.. Återkommer med bilder;)

Ha en fin helg! Puss

Kommentarer

Postat av: emmad

Publicerad 2013-10-26 10:49:33

Ha det så mysigt finaste!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela