blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Fredagen den 13e = oturs dag

Publicerad 2013-09-15 21:36:58 i Allmänt,

Blev sjuk.. Så jäkla typsikt! Precis helgen när vi ska på Igor & Nanetts bröllop och mitt fadderbarns 3års kalas..
Vi va på bröllopet, preparerad med massa panodil mm..
Det var så sjukt vackert! Och min köra vän var så sjukt fin.. Allt var liksom perfekt❤

Första gången Isabella blev passad också.. Av mormor och Micke! Och det hade gått jätte bra:))

Idag har vi bara tagit det lugnt.. Försöker bli frisk till imorgon:)

Om två veckor är det bröllop igen👏😘 Härligt... Och nästa sommar är det tre stycken:)

Bilderna är från i fredags morse från min och Tjogges promenad. Tog en kaffe i norra hamnen:) Bröllopsbilder kommer i ett eget inlägg!

Kommentarer

Postat av: emmad

Publicerad 2013-09-16 11:45:48

Vaaa ska ni på ett till bröllop?!!! Fan vad avundsjuk jag blir hahaa vill också!!!! Fina dom var :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela