blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Torsdag

Publicerad 2013-09-27 00:26:25 i Allmänt,

Underbart väder igår..! Jag och lillan promenerade nertill stan för en lunch med Petra och Signe:) Tog en kaffe att ta med på vägen hem.. Njöt verkligen av vädret..!

Fredag idag (imorgon).. Blir en träff med Emma och Amira och deras barn. Men först en morgonpromenad med Tjoggan:)

I helgen blir det bröllop igen 👏😍🙏❤

Förresten, i natt sover sessan i sin egna säng i sitt egna rum !!! 😊❤

Kommentarer

Postat av: Nathalie

Publicerad 2013-09-27 20:17:57

Ni kommer att sova så mycket bättre, om ni inte redan sover bra. Jag flyttade in Wille på sitt rum när han var 2 veckor för han hade så mycket ljud för sig så jag vaknade hela tiden. Visserligen är hans rum bara mitt emot oss så jag hör ju honom om han skulle göra något högre ljud.
Jag är iaf jätte glad att jag flyttade in honom så tidigt för alla sover bättre ;) Hoppas de går bra.!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela