blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Skiiitttt

Publicerad 2014-04-05 16:05:58 i Allmänt,

Ursäkta rubriken.. Men skrev ett mega långt inlägg som bara försvann...

Precis kommit hem från en dejt med Emelie❤️


Hm vad skrev jag nu då? 

Ja lite om att vi varit sjuka här hemma.. Först jag sen Isabella. Nu har hon haft sin tredagarsfeber! Skönt:) Blev några tråkiga nätter men nu är det som vanligt igen.. 

Sen har jag börjat jobba lite smått. Alltså super smått;) 1h två gånger i veckan!!! Lite specialpedagoguppdrag.. Super kul! Sen blir det halvtid till höst. Tror det blir super för Isabella!

Lite bilder från veckan...



Helt slut efter väla;))

Ha en fin lördag! 

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2014-04-05 17:29:01

Varldens sotaste!!!!

Postat av: Karin

Publicerad 2014-04-05 17:29:24

.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela