blomkvist.blogg.se

Förlovad med min stora kärlek och tillsammans har vi Isabella ❤

Lördag

Publicerad 2014-02-22 09:45:54 i Allmänt,

Hej på er! Det blir tyvärr inte mkt uppdatering.. Vet inte varför egentligen. Tar inte lång tid och den lilla tiden har jag! Men är liksom ingen rutin och då glöms det bort:) 

Festade till det förra helgen. Va riktigt trevligt.






I veckan skulle det va babyträff men slutade med mig och Tjogge bara;) 


Nu ska jag snart och träna.. Sen jobba och sen ska vi hem till Tjogge för lite fotboll och mat:))




Kommentarer

Postat av: Annika M Sriwanna

Publicerad 2014-02-24 14:56:39

Snygg i ditt nya linne Lisa ;)

Postat av: Daniela

Publicerad 2014-02-25 04:14:11

Fin du är! ❤️ och gullungar Noel och Bella! Varje gång jag ser bilder på dessa två tillsammans då får jag flashbacks av Olli och chloe ❤️

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela